Apex Legends Season 7 - Ascension Launch Trailer

  Vues 6,126,117

Apex Legends

Il y a mois

Rise to new heights in Apex Legends Season 7 on the floating city of Olympus. x.ea.com/65921
There’s a whole new world waiting to be explored. The stakes are higher and the falls are deadlier on Olympus. New Legend Horizon understands the gravity of the situation, and she’s sure to give the other Legends a lift -- whether they want it or not. Plus hop on Olympus’s floating Trident vehicles, grab the latest Battle Pass, ascend to the top of Ranked, and build your community with Clubs. Up your game when Season 7 releases on November 4.
Apex Legends™ is a free-to-play battle royale game where legendary characters battle for glory, fame, and fortune on the fringes of the Frontier. Play for free now on Xbox One, PS4, and Origin for PC. And play on Steam when Season 7 launches on November 4 !
Learn more about Apex Legends Season 7 - Ascension: x.ea.com/65921

Check out our FRpost channel: x.ea.com/56710.
Follow us on Twitter: playapex.
Follow us on Instagram: playapex.
#MeetHorizon #ApexSeason7 #ApexSeason7 #ApexLegends
Song Credits:
“Ain’t Our Time To Die (Champions of Justice Remix)”
Performed by DOROTHY

Commentaires
Windzard79
Windzard79 Il y a 5 heures
This trailer don't make any sense
Rice Crispy Man
Rice Crispy Man Il y a 12 heures
Apex when season 7 released 2:07
Mr. Chill
Mr. Chill Il y a 17 heures
Horizon:im a bloody genius Octane:im a bloody dumb
Ayman Khalid
Ayman Khalid Il y a 19 heures
The music are always on point in Apex trailers.
ar asllani
ar asllani Il y a jour
i saw this trailer live and it was dope
Noppanat Khaoyai
Noppanat Khaoyai Il y a jour
Oh man, that thing is giving us a really nice glow! เห้ยพวก, ไอ้ประกายไฟนั่นโคตรเฟี้ยวฟ้าวเลยว่ะ!
Kinder Smith
Kinder Smith Il y a jour
I know how to fly! :D
LF_Psyphon
LF_Psyphon Il y a jour
This should be a movie, who agrees
Dzah92 Q
Dzah92 Q Il y a jour
Just being silly- Im just trying to figure out how he gets ejected on left side of rift near docks. Ends up landing in gardens on the right, stroll thru hydroponics, then jump off orbital cannon ramp, then into grow towers with crypto drone tailing them, to them whipping around the same crypto in estates(way more than 200m for Hack across the map, then to oasis towers where rampart shot them 😂 great trailer and loved the exposure for all the areas but wow did they cover some ground
Dennis’ Blog
Dennis’ Blog Il y a jour
Octane in the endgame = ExCuSe mE wHaT tHe fUcK
Сулейман Мухтаров
Сулейман Мухтаров Il y a jour
кайф
Mason Geis
Mason Geis Il y a 2 jours
Idk what it is about these animations but everytime I watch on I always get chills and this is really cool.
PlayWithSERCH
PlayWithSERCH Il y a 2 jours
😎👍
Zylnex xd
Zylnex xd Il y a 4 heures
Yeah
שירן עמרם
שירן עמרם Il y a 2 jours
Uuyugv
Dhairya Bhatt
Dhairya Bhatt Il y a 2 jours
Nothing Beats season 2 trailer
Lyric Porter
Lyric Porter Il y a 2 jours
Back to the normal price
Lyric Porter
Lyric Porter Il y a 2 jours
Make sure the Black Friday sale is more cheaper
Bud
Bud Il y a 3 jours
Wow
Faudel Hosany
Faudel Hosany Il y a 3 jours
Mirage is sonic
Zamasever
Zamasever Il y a 3 jours
Everyone: Woo! Mirage lived! Me, who's been watching Bloodhound die in nearly every cinematic: ...Yeah. Good for him.
JakeTheDinkster
JakeTheDinkster Il y a 3 jours
I had a comment on this with like 3k likes and now it's gone. I be sad
Johanna Franco
Johanna Franco Il y a 3 jours
This new vehicle tho......
チャーマス
チャーマス Il y a 3 jours
オリンパスアリーナの発音とシップの出現の仕方好き
Noah Peterson
Noah Peterson Il y a 3 jours
sucks
Akarui Sky
Akarui Sky Il y a jour
Then go to fortnite
Plasma AC
Plasma AC Il y a 3 jours
Respawn practically saving apex.... The song, *It ain't our time to die*
Plasma AC
Plasma AC Il y a 2 jours
@Aissatou fatma Gueye My bad ty
Aissatou fatma Gueye
Aissatou fatma Gueye Il y a 2 jours
Respawn.EA is only the publisher Respawn Entertainment is the developer team
Meme of Legend
Meme of Legend Il y a 3 jours
1:17
Youtube Commenter
Youtube Commenter Il y a 3 jours
Lol haven't played since the very first map.
David Reyes
David Reyes Il y a 4 jours
Amanzing
alexd085
alexd085 Il y a 4 jours
1:56 legosi?
the spaghetto production
the spaghetto production Il y a 4 jours
BTW, driving thoses cars feels as epic as in the trailer
hey u
hey u Il y a 4 jours
Oh cmon dude your always crowding
JaydenMellissa 12
JaydenMellissa 12 Il y a 5 jours
THIS GAME IS GETTING BORING
Akarui Sky
Akarui Sky Il y a jour
Agree no consistant updates, no new gun in each season and RESPAWN NOT FIXING THEIR SERVERS
Christopher Maldonado
Christopher Maldonado Il y a 3 jours
Bye
2030 Sebastian Doumato
2030 Sebastian Doumato Il y a 5 jours
no no no
Sam Hale
Sam Hale Il y a 5 jours
So, I just finished playing Titanfall 2 for the first time (I admit I slept on this game for the last 4 years), but now I firmly believe that people should delete all subscriptions of EA and Respawn products to force these GENIUSES to create a narrative sequel to this beautiful story. Stop playing Apex guys. I need Titanfall 3... Please?
Aissatou fatma Gueye
Aissatou fatma Gueye Il y a 2 jours
Respawn said that they didnt forgot titanfall they are just working on other things now Fun fact:apex legends should have been titanfall 3 but they wanted a battle royale mode i dont need to say what happened.
Sam Hale
Sam Hale Il y a 4 jours
@Fox Palenkova cruel... so cruel.
Fox Palenkova
Fox Palenkova Il y a 4 jours
Sorry, no
Krysten Foh
Krysten Foh Il y a 5 jours
Next legend Mila Alexander
Krysten Foh
Krysten Foh Il y a 2 jours
@Aissatou fatma Gueye maybe
Aissatou fatma Gueye
Aissatou fatma Gueye Il y a 2 jours
No its Blisk
Lambo 3000
Lambo 3000 Il y a 5 jours
Holy H***
Monster
Monster Il y a 5 jours
A big legis night people when I can do list our impact lodges huka one tomorrow those snake in weapons on season 7 on me when on near on new stuff but you can take him out all the stuff real well take me down last time stuff how why not you clean season 7 and season sevens to bad Who count big pickup grandpa set timer 18 uncertain value con to say all the skin for the loss is written bad The guys bad he died every 13 allowed the time I why you go fix it please please I need your hobby please delete me tension are rolled you in this subscribe you because I wanna one you don't people saying this in my game die now you got splain Ares I be unkind with arms but the Union busu Matter with Hawaiian you be good to me I nicely are this Season 8 ligence OK batch I want you to fix it Season 8 ligence OK batch I want you to fix it Eric and skin fixated Smalle the map to smalle IC to smalle want you fix it the next area I am not when over there I wanna go back go back card in season 6 again in season 6 is 3 cool but I like Sheila is better but on one in those people again same dropping again on you fixed please on all the time I play the game button is good to me I want you my I Smalle the map to smalle IC to smalle want you fix it the next area I am not when over there I wanna go back go back card in season 6 again in season 6 is 3 cool but I like Sheila is better but on one in those people again same dropping again on you fixed please on all the time I play the game button is good to me I want you my I just you guys this is your best you choice on the year RB apologised you People get damage everything because I want you be fixed everything just me and a naughty I want you go fix it every guy the last 1 number 1IYUB on this financial you from missions being list you a peeper you gotta roll iro something to you this way are the next one I using stuff in packages right and on down a lot 100% not good to skin's skin not God Is scanner Dong Dong Hawaii go figure on and sorry guys this game possible not properly to us the game is good but I want you go fix it a lot time nice game I want you will not be lock this game insisting 8 and won it but I won the game nicely need I see need you give it to our people and thank you very much be pation to ours car RB OK I want you call figure nice need a wake up yourself be sorry nice one you be the 1 even you when Allah time in video you be the best I want those people go see skin all nice all tied watching in the face yeah now he not positive but the skins a lot Good time I want you Bogor the best number to the last one get the bandage a lot number for Dig damage a lot to and people number for slapping with hands with nice and allow later while you go take more ladai attained because on YB respect as people who were see sounded the war indicated in public of least people number for normal 5A1 to you the best complete do stuff All right and good I wanna win in the bass into steam I know they get the game is too hard to Iris in a woman down a lot I did next one I want to be be ideal location a lot because I wanna be nice to people play smarter smart guy sighed I came play smart later I play a little bit by its good side to me by young Allied I play good time with people say rushing talking about while I want you go to make it later Hell forget guy thank you very much for season 7 because it's not good to me not good skin and good nice nice map but You maschera aldama message up he got to see what a map if you see the map this map AB and location of a lot why not go one now map season 8 is best help put can play 20 season season for India next caller you want put I want Eagle put mode II want you fix it malaka time on want people dead complaint with me OK guy FRpost OK you do best change mine change list your hopper and all play the game I play a lot this game you are not another Russian to you on one do you go put on to fix this map app not good you want to see such You gotta see what are you mouth the map people play but not got to U OK guy FRpost OK you do best change mine change list your hopper and all play the game I play a lot this game you are not another Russian to you on one do you go put on to fix this map app not good you want to see such You gotta see what are you mouth the map people play but not got to you Tank you very much or for Beijing don't be upset don't give a mad sorry to UBOKAYUA go just go and subscribe on my subscribe you want to subscribe down subscribe up you want to see anything other dissipateur OK Dump alarm do stuff guy
Aissatou fatma Gueye
Aissatou fatma Gueye Il y a 2 jours
Dude do you even know what you just said
Cep Boom
Cep Boom Il y a 5 jours
Rampart litarly says babe stop fooling around to mirage
Starlight
Starlight Il y a 6 jours
Everyone speaks about how mirage has not died in the trailer but no one speaks about how he killed revenant
Akila Adnan
Akila Adnan Il y a 6 jours
rampart and mirage have a big brother little sister relationship tbh its cool and funny
T - S - unami
T - S - unami Il y a 6 jours
Just come out with a new medic god damnit
T - S - unami
T - S - unami Il y a 6 jours
Yikes... Rip apex :(
JAY-JAYT420
JAY-JAYT420 Il y a 6 jours
Anyone els getting a lag spike when they get hit by an r99 by certain people Hold right joy stick (PS4) to report and it will take you to their profile 100% of the time you’ll have been lag spike killed by someone that has jumped server. I’m always on London but some how I get people from America, China, Russia, Dubai an France on London server
Yung Budd
Yung Budd Il y a 6 jours
ngl putting apex on steam on the day of season 7 release is the best move respawn has made
GGGamer guy
GGGamer guy Il y a 6 jours
2:25 Oml i thought she said, bloody bastard, not "nothing personal".
TxsnsAceYT _____
TxsnsAceYT _____ Il y a 6 jours
Hey
Okay Anglerella
Okay Anglerella Il y a 6 jours
Cool thanks for the update and for me to
WHEELIE GOOD
WHEELIE GOOD Il y a 7 jours
I felt as confused as mirage watching the trailer because I haven’t played since season 5
White Socks
White Socks Il y a 7 jours
Season 7 destroyed old map, in season 6 the map was great
White Socks
White Socks Il y a 6 jours
I am sorry for my english, I'm from the Czech Republic
sudha bhatt
sudha bhatt Il y a 6 jours
What??
Vincent Anton Cristobal
Vincent Anton Cristobal Il y a 7 jours
2:38 IMMA BLOODY GENIUS yes lazarbeam yes!!
xAndyx
xAndyx Il y a 7 jours
3 weeks since launching and this still giving me chills, love this game!
Arthur Ramos
Arthur Ramos Il y a 7 jours
I really hope someday they match one of the characters to Titanfall 2's story. Maybe even put Cooper on the trailer.
Aissatou fatma Gueye
Aissatou fatma Gueye Il y a 6 jours
A dataminer leaked next legends im not sure but blisk should be the next and ash season 9 legend
Ernest Joseph Ruffin-Lopez
Ernest Joseph Ruffin-Lopez Il y a 8 jours
apex apex season7
plotpin
plotpin Il y a 8 jours
dogshit map
sudha bhatt
sudha bhatt Il y a 6 jours
Ok??
Masterbuilder Studio 2020
Masterbuilder Studio 2020 Il y a 8 jours
Right at 2:54 Mirage found a Mother figure 🤣
Luca Villanueva
Luca Villanueva Il y a 8 jours
Every time I rewatch the part where they fall out of the airship I get ptsd from titanfall 1 from one of the cutscenes lol
A nub
A nub Il y a 8 jours
"no weapons are allowed on the dropship" bloodhound: ah heck no
Aissatou fatma Gueye
Aissatou fatma Gueye Il y a 6 jours
Wrong trailer
Cataclism y
Cataclism y Il y a 8 jours
top
Jonathan Eldridge
Jonathan Eldridge Il y a 8 jours
am i the only one who noticed mirage called revenant jack? and we don't know his human identity
Cpt. Thicc
Cpt. Thicc Il y a 8 jours
fix the report system on psn all it does is take me to their profile lol....
Fix The PIX
Fix The PIX Il y a 8 jours
Try switch Mirage and Rampart gender your will wonder.
Kylene Brady
Kylene Brady Il y a 8 jours
the lion king
Luke Ward
Luke Ward Il y a 8 jours
the firing range should now have cars too
Shiv Gamer
Shiv Gamer Il y a 8 jours
OMG so cool
Leydy Quijada
Leydy Quijada Il y a 8 jours
Bro this trailer was *EPiC*
Vincent Alonso
Vincent Alonso Il y a 8 jours
apex legends budget on cutscenes is : Animation overall : 50 % *M i r a g e f a c i a l expression : 50 %*
MEE Discord
MEE Discord Il y a 8 jours
i love Horizon
Janis French
Janis French Il y a 8 jours
rampart: nothing personal horizon : bitch that hurt my robot black hole
Michael F
Michael F Il y a 8 jours
These map rotations suck ass in this game I swear you just want this game to die lol
sudha bhatt
sudha bhatt Il y a 6 jours
Whatever you say
Aissatou fatma Gueye
Aissatou fatma Gueye Il y a 8 jours
Can you explain why?
noname3k
noname3k Il y a 9 jours
Put more Characters in the game like Bloodhound, Wrath, Revenant
Elijah Mangure
Elijah Mangure Il y a 5 jours
drugs
sudha bhatt
sudha bhatt Il y a 6 jours
Wdym
Aissatou fatma Gueye
Aissatou fatma Gueye Il y a 8 jours
What
CJ
CJ Il y a 9 jours
Who let octane drive?
FBI
FBI Il y a 9 jours
“I know how to fly. :)”
Dominick Petersen
Dominick Petersen Il y a 9 jours
Fix your fu@king game apex make it were it doesn’t take 3SECONDS TO ACTIVATE WRAITHS FAZE OOOOOMMMMMFFFFFGGGGGG every time I try attempt to faze I get killed literally every time I have been played season 7 ever since it came out and I have YET to use wraiths faze I’m not being sarcastic literally every time I try to faze I get killed every time what is the point of her ability all it does is make you walk slow oldie 3 seconds without a gun that is WAAAAAY more than enough time to kill somebody so change NOOOOWWWWOWWWWOWOWOWOWOW YKU GUYS KEEP BULLING HER YOU EVEN DAID THAT YOUVE HIT HER ABILITYS AS MUCH AS TOU CAN IN THE PATCH NOTES WHEN WILL YOU STOP 🛑 🛑 YOU HAVE NOTHING LEFTTO NERF ON HER THAT YOU TOOK HER NARUTO RUN AWAY LIKE SERIOUSLY WTF ITS SO OBVIOUS THAT YOU HATE HER JUST TALE HER OUT THE GAME YOUVE TAKEN EVERYTHING FROM HER FFFFFFFF UUUUUUUUUUU APEX LEGENDS
Dominick Petersen
Dominick Petersen Il y a 6 jours
@Aissatou fatma Gueye I under stand but she is confusing
Aissatou fatma Gueye
Aissatou fatma Gueye Il y a 6 jours
@Dominick Petersen im not sure if its balanced or not bcs she is slow at the start but after she can go fast like octane shes almost invisible you cant hit her and you can do this for 4 seconds or 5 so its still good
Dominick Petersen
Dominick Petersen Il y a 6 jours
@Aissatou fatma Gueye and I use her ability for a lot of things I play very smart with her
Dominick Petersen
Dominick Petersen Il y a 6 jours
@Aissatou fatma Gueye oh I read the patch notes and I understand all that but she is still slow af
Aissatou fatma Gueye
Aissatou fatma Gueye Il y a 6 jours
@Dominick Petersen did you just say they are bulling her? They frickin increased the speed when you phase of the 30%and now you can stay in the void much longer than before.seriously wraith its the best legend in the game and always has been they obviusly nerf her sometimes because she is better she has the highest winrate and pickrate isnt that enough for you?
Danzale Barnes
Danzale Barnes Il y a 9 jours
Yo that back ground music is genius for this video. Wow whoever chose this song Kudos!! the entire trailer was awesome. The way Pathfinder clapping at the end LOL I love it! Also what they did with Horizon's theme song! that is another great Track. You guys are killing it!
the spaghetto production
the spaghetto production Il y a 9 jours
This space car is kinda the car from halo Anyone?
TheIceHD
TheIceHD Il y a 9 jours
Why is Pathfinder such a *SAVAGE?*
Emirhan Dursun
Emirhan Dursun Il y a 9 jours
season 7 is bad :/
Turtle Burrito
Turtle Burrito Il y a 4 jours
But it’s not
Aissatou fatma Gueye
Aissatou fatma Gueye Il y a 8 jours
Why?
Mob and Ristu in the rain 0_o
Mob and Ristu in the rain 0_o Il y a 9 jours
Oh so Rampart just shot at the trident because she was still mad at Mirage that makes sense
Turtle Burrito
Turtle Burrito Il y a 4 jours
@Mob and Ristu in the rain 0_o guess your right
Mob and Ristu in the rain 0_o
Mob and Ristu in the rain 0_o Il y a 4 jours
@Turtle Burrito there was no other squad for her to be in besides why wouldn't they be next to her
Turtle Burrito
Turtle Burrito Il y a 4 jours
Nothing personal she literally just said it she was just in another squad
Fionn Nellis
Fionn Nellis Il y a 9 jours
"MaYbE iT's ThE wElCoMe CoMmItIe??"
Oh Yeah Yeah
Oh Yeah Yeah Il y a 10 jours
0:51 is it just me or did they copy the pelican from Halo? It looks kinda similar
Oh Yeah Yeah
Oh Yeah Yeah Il y a 6 jours
@Aissatou fatma Gueye Oh I didn't know that
Aissatou fatma Gueye
Aissatou fatma Gueye Il y a 6 jours
@Oh Yeah Yeah respawn entairnament they are titanfall 1,2 (i hope they will make a 3)and apex legends developers
Aissatou fatma Gueye
Aissatou fatma Gueye Il y a 6 jours
@Oh Yeah Yeah titanfall is made by the apex developers.
Oh Yeah Yeah
Oh Yeah Yeah Il y a 6 jours
@Aissatou fatma Gueye Well they copied either Titanfall or Halo I guess.
Aissatou fatma Gueye
Aissatou fatma Gueye Il y a 6 jours
Idk this things are in titanfall 1 too
Gepke Apex
Gepke Apex Il y a 10 jours
Who else loves OLYMPUS?
Benjamin Silva
Benjamin Silva Il y a 10 jours
this song is just too bad for this trailer
Aissatou fatma Gueye
Aissatou fatma Gueye Il y a 6 jours
Oh you didnt replied
Aissatou fatma Gueye
Aissatou fatma Gueye Il y a 8 jours
When
Phant0
Phant0 Il y a 10 jours
I’ve played this before and it freaking sucks! (Sorry)
Alesha Lewis
Alesha Lewis Il y a 10 jours
Don’t watch it then?
20062 KRYSTEN JOSHUA FOH AN YUNG
20062 KRYSTEN JOSHUA FOH AN YUNG Il y a 10 jours
fights amazingly on the trident but in reality its like your dead target
Z- Spin
Z- Spin Il y a 10 jours
there should be a Easter egg where you can fire the orbital cannon like the messy Easter egg
Tiziano Conti
Tiziano Conti Il y a 11 jours
I didn't play apex from season 2 but this is beautiful
Astroe
Astroe Il y a 11 jours
add horizon to the list of legends that literally every other legend likes.
I am frogo
I am frogo Il y a 11 jours
Respawn please buff the golden shield
Zcreeper
Zcreeper Il y a 11 jours
Me where's charge havoc when in the trailer it showed
박스터
박스터 Il y a 11 jours
Heat sink skin returns!! Pog
D.A.A Channel
D.A.A Channel Il y a 11 jours
theres no fall damage, why need to worry when the spacecraft crash?
D.A.A Channel
D.A.A Channel Il y a 6 jours
@Aissatou fatma Gueye ur right
Aissatou fatma Gueye
Aissatou fatma Gueye Il y a 6 jours
Because when the spacecraft crash it fucking explodes
OGF soldier-eddy
OGF soldier-eddy Il y a 11 jours
Thumbsdown and I have deleted Apex from my Ps4 it's a no go how incredible noisy the PlayStation is. I can compare that with my vacuum cleaner. There is no fun with that only headaches.
Aissatou fatma Gueye
Aissatou fatma Gueye Il y a 6 jours
@OGF soldier-eddy the ps4 is has limits and new games are pushing these probably your ps4 is old and cant support these games
OGF soldier-eddy
OGF soldier-eddy Il y a 6 jours
Offcourse it's the Game what cause that. I am able to compare it don't need other opinions to deny what I hear with my own ears. So don't waste your time in protecting that game.
sudha bhatt
sudha bhatt Il y a 6 jours
@OGF soldier-eddy I can confirm that isn't true at all in my case. I have the slim version and it remains quiet most of the time. Don't blame the game lol
OGF soldier-eddy
OGF soldier-eddy Il y a 11 jours
Not true it's the GAME what cause that. I have several other games which cause not that crazy vacuum cleaner sounds.
THE Mirage
THE Mirage Il y a 11 jours
Mate, don't get mad at the game when it's your CONSOLE that's causing problems
東百自來虎
東百自來虎 Il y a 11 jours
The pathfinder didn't target any one,Haha!
Alex C
Alex C Il y a 11 jours
Pathfinder in the trailer: Go me! :D Pathfinder talking to Mirage in game: *Pain changes people.*
Yahya Blitz
Yahya Blitz Il y a 12 jours
I don't know why,but Season 4 and 5 still best.S6 and S7 i think little cringy
Yahya Blitz
Yahya Blitz Il y a 6 jours
@sudha bhatt i think new update make apex dont feel apex now,i love apex when first release but at s6 and s7 apex feel like fortnite
sudha bhatt
sudha bhatt Il y a 6 jours
@Yahya Blitz can you tell me why you think so?? Season 2 and 3 were so much better than 4 and 5 imo. Much more content.
Gizzywoo
Gizzywoo Il y a 9 jours
cringy??
Yahya Blitz
Yahya Blitz Il y a 11 jours
@protavizrozhound20 that is my opinion
protavizrozhound20
protavizrozhound20 Il y a 11 jours
Ok if you said that (I'm not angry)
Symmetra Mei
Symmetra Mei Il y a 12 jours
that robot thing is fucking adorable
Zen Pixel
Zen Pixel Il y a 12 jours
1:37 Dont mind me. Just replaying my favorite part
protavizrozhound20
protavizrozhound20 Il y a 11 jours
Lmao
Calypso O.
Calypso O. Il y a 12 jours
She did not have to do Daddy Crypto like that!
Spooky Lord
Spooky Lord Il y a 12 jours
Sound effect or music at 1:25 ?
Spooky Lord
Spooky Lord Il y a 8 jours
@Aissatou fatma Gueye but which one ?
Aissatou fatma Gueye
Aissatou fatma Gueye Il y a 8 jours
Music
Alex Stevens
Alex Stevens Il y a 12 jours
Maps too big, the vehicles don't make it any better. Unless you got drop with another squad and push the most faint gun fire, you'll never find someone until the end. And if you haven't gotten in a fight or found a decent evo shield, you'll probably get fucked. This season is shaping up to be pretty disappointing for casual players.
Turtle Burrito
Turtle Burrito Il y a 4 jours
I feel like it’s small but sure buddy
sudha bhatt
sudha bhatt Il y a 6 jours
I disagree but ok
Apex Legends Holo-Day Bash 2020 Trailer
01:38
I'M A HORIZON MAIN NOW
15:37
OH BAH DOMMAGE ! 😂 (Among Us)
14:11
SQUEEZIE GAMING
Vues 1,2 M